Vårtreff 2025
Postet av Bygdø Badmintonklubb den 18. Mar 2025
Bygdø Badmintonklubb har gleden av å arrangere årets vårtreff – vårens beste badmintonturnering. Turneringen avholdes i Bygdøhus lørdag 26. til søndag 27. april 2025.
Dette er et arrangement av betydelig omfang og er et viktig bidrag til klubbens økonomi og drift.
Medlemmenes bistand til gjennomføring
Som alltid er vi avhengige å kunne tilby et godt arrangement både mtp. avvikling av alle kampene, men også rammen rundt. Dette krever innsats fra medlemmene slik at det blir mulig å gjennomføre uten alt for stor belastning på få bidragsytere. Derfor er vi, som de fleste andre idrettslag, avhengige av en viss grad av dugnadshjelp for å få økonomi og drift til å gå rundt. Normalt vil det være behov for bidrag 1-2 ganger pr år, og oppgavene går ut på opp-/nedrigg av hall, betjening av kiosk, levering av vaffelrøre/bakst og bistand til sekretariatet og orden i hallen.
Klubben har følgende arbeidsgrupper som er nødvendig å bemanne ved arrangementer:
Hall: Bistå med rigging av baner og utstyr i forkant av turneringer, nedrigg og opprydding etterpå, telling av kamper ved behov, samt forefallende oppgaver underveis i turneringen. Nødvendig rigging fredag kveld kl 18:30 til ca. kl. 20:00, samt bemanning lørdag og søndag.
Kiosk: Rigging og bemanning av kiosk under arrangementer, bistå med planlegging av kiosk ved behov og produksjon av varmmat i kiosken (typisk vafler, toast, pizzabaguetter). Nødvendig bemanning lørdag og søndag.
Sekretariat: Føring av resultater, annonsering av kamper og annen informasjon, igangsetting av kamper etc. Nødvendig bemanning lørdag og søndag.
Det vil settes opp vaktlister, slik at ingen skal måtte være tilstede hele tiden.
Videre vil det som alltid være behov for å få levert ferdig vaffelrøre (Bygdø Badmintonklubbs vafler er «verdenskjent», så bruk den oppskriften) og kaker/bakst for salg i kiosken, og dette er en del av dugnaden i forkant av arrangementer.
Vi ber deg derfor melde tilbake så snart som mulig på e-post styret@bygdobk.no om hvilken arbeidsgruppe (Hall, Kiosk, Sekretariat) du ønsker å bidra på, og hvilke dager.
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.